La Taula Periòdica: Apadrina un element

Inici:
Finalització:
3_12_19

La Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social gaudirà amb l'exposició itinerant "La Taula Periòdica: Apadrina un element" que s'ubicarà a la Zona Baixa fins al proper 3 de desembre. Aquesta exposició és una celebració de la gènesi i el desenvolupament de la Taula Periòdica des del descobriment del sistema periòdic de Dimitri Mendeléyev, ara fa 150 anys.  Pretén donar a conèixer el paper de la química des d'una perspectiva propera i quotidiana i mostra una representació dels diferents elements químics de manera visual i pràctica.

L'exposició és una iniciativa del programa STEAMcat, coordinat pel grup ICE-STEAM de la Universitat de Lleida i liderat per la professora Montse Remacha (Institut Torre Queralt) i el professor Andreu Arbó (Escola Maristes Montserrat). En la preparació d'aquesta exposició han col·laborat diferents estudiants i professors de Secundària de la província de Lleida. Us convidem a visitar-la i a gaudir d'una mica de química durant aquests dies!