Actes Célestin Freinet

Presentació del monogràfic de la revista "Educació i Història"

freinet
Moment de la presentació. Foto: FEPTS

El passat dimecres 31 de maig es presentava a la FEPTS, la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana, adscrita a l'Institut d'Estudis Catalans. El president de l'entitat i professor de la Universitat de Vic Joan Soler va exposar-ne els objectius i la trajectòria. A continuació, Carme Agulló, professora de la Universitat de València, va presentar el darrer número publicat d'Història i Educació, revista que la Societat té exposada on-line i és de consulta oberta. Aquest darrer número està dedicat íntegrament a Freinet.

Precisament, la segona part de l'acte va consistir en una conferència del mestre i divulgador freinetista, Sebastià Gertrúdix. El públic assistent va poder escoltar detalladament la implementació teòrico-pràctica de les tècniques de Freinet. A continuació hi va haver un col·loqui que va tancar l'acte.