Alumnat i professorat d'Educació, amb el 'Posa't la gorra'

Lliuren a AFANOC sis 'xuklis' per aquesta festa solidària

foto_grup
Ela alumnes amb els 'xuklis'. Foto: FEPTS
L'estudiantat de l'assignatura Arts visuals i creativitat, de 4t curs del Grau d'Educació Infantil de la Universitat de Lleida (UdL), i la seua professora, Marisé Astudillo, han lliurat avui a representants de l'Associació de familiars i amics de nenes i nens oncològics de Catalunya (AFANOC) a Lleida, Rosa  Cano i Claudia Marchal, el material que han elaborat pel 'Posa't la gorra'.

Són sis 'xuklis' (ninos) inspirats en la literatura infantil i la ciutat de Lleida, explica Astudillo, i un photocall, que han dissenyat i elaborat els 36 estudiants de l'assignatura i que s'utilitzaran durant festa solidària que tindrà lloc el proper 16 de febrer a la Seu Vella de Lleida.

La Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la UdL col·labora amb el 'Posa't la gorra' des de la primera edició, ara fa set anys. "Volem posar el nostre gra de sorra per sensibilitzar sobre la realitat dels infants i adolescents amb càncer i ajudar l'AFANOC a recaptar fons per mantenir els serveis que ofereix gratuïtament a les famílies", ha afirmat la degana, Maria Pau Cornadó, que també ha assistir al lliurament dels 'xuklis'.