Col·laboració amb l'associació Afanoc

afanoc2
Donació dels ninots Ramona i Roc

Les estudiants del Grau d’Educació Infantil de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, col·laboren amb l’Associació Afanoc, nens amb càncer, per quart any consecutiu.

Aquest any han realitzat sota la direcció de la professora Marisé Astudillo quatre ninots de mida natural, als que han anomenat Ramona i Roc, que seran exposats a la Festa “Posa’t la Gorra” que es durà a terme el proper dissabte a la Seu Vella de Lleida.

La Sra. Pilar Vilella, vicepresidenta de l’Associació, ha recollit els ninots que han estat lliurats per les alumnes que els han confeccionat.

La Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social té entre els seus objectius participar en accions de solidaritat i educació comunitària, i aquest és sens dubte un dels exemples més importants d’aquesta col·laboració i compromís amb la societat.