Dos professors de la FEPTS guardonats amb l'Aurora Díaz-Plaja

Per un article sobre la poesía infantil de Martí i Pol

Els professors Enric Falguera i Moisès Selfa, del Departament de Didàctiques Específiques, han rebut el premi 20è Premi Aurora Díaz-Plaja, que atorga l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, per un article sobre la poesia per a infants de Miquel Martí i Pol publicat a la revista Ausa del Patronat d'Estudis Osonencs. El lliurament va tindre lloc el passat dissabte, 18 de setembre, en el marc de la Setmana del Llibre en Català que se celebra al Moll de la Fusta, a Barcelona.

Enric Falguera és professor lector Serra Húnter de Didàctica de la Llengua i la Literatura a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL. Les seues línies de recerca estan relacionades amb la literatura infantil i juvenil, la competència literària i la literatura digital. Moisès Selfa és professor agregat de Didàctica de la Llengua i la Literatura, també de la FEPTS. Investiga sobre la didàctica de la literatura infantil i juvenil, les biblioteques escolars i l'ensenyament de la lectoescriptura a l'escola.