El viatge de les emocions. Gardeny - UdL

Organitzada pels alumnes de l’assignatura d’Animació Sociocultural

El dimarts 24 de maig l’alumnat del Cicle Superior de Primària de l’escola Santa Maria de Gardeny ha gaudit de la Jornada “El viatge de les emocions”, organitzada pels alumnes de l’assignatura d’Animació Sociocultural del tercer curs del Grau d’Educació Social.

En aquesta Jornada els dinamitzadors han estat els alumnes de aquesta matèria optativa i els 55 alumnes de cinquè i sisè de Primària que han viatjat per 4 estacions:

• Pasapalabra: on els alumnes han identificat diferents emocions mitjançant les seves definicions orals.
  • El mural de les emocions: Taller de les emocions a travès de l’art.
  • Daus de les emocions: Activitat per identificar les emocions i relacionar-les amb una situació de la seva vida quotidiana.
  • L’aeroport de Gardeny: on han contrastat les emocions primàries a partir de diferents peçes músicals.

S’ha tancat la Jornada amb dinàmiques de cohesió social.
Tot l'enfoc d'aquesta Jornada té com a objectiu que els futurs educadors socials realitzin un projecte que combina processos d'aprenentatge i de servei a la comunitat.

Els nostres agraîments a la Direcció de l’escola Santa Maria de Gardeny i a l’educadora social per la seva col.laboració, i fer possible la implementació de projectes educatius  reals.

Pasapalabra

El mural de les emocions

Dau de les emocions

L'aeroport de Gardeny