Estada a la Universitat de Winchester

winchester
Visita a Winchester

Entre el 30 de gener i el 4 de febrer, 10 estudiants del Grau en Educació Primària i del Doble Grau en Educació Infantil i Primària juntament amb 5 professors de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL i de Florida Universitària de València van viatjar fins al Regne Unit per a introduir-se en una nova manera d'aprendre utilitzant els recursos que podem trobar més enllà de l'aula.

L'estada es va dividir en dues parts. Una primera part realitzada a la Universitat de Winchester on els nostres estudiants van poder intercanviar experiències d'ensenyament i aprenentatge amb educadors i alumnes de la universitat anglesa. D'aquesta manera, van introduir-se a les diferents metodologies utilitzades a Winchester i van observar com l'aprenentatge pot ser molt significatiu quan s'utilitzen recursos comunitaris que el context ens ofereix.

La segona part de l'estada es va realitzar a Londres on els nostres estudiants i professorat van treballar a diferents espais d'art contemporani i per a poder entendre que és possible construir aprenentatges amb una visió inter i transdisciplinar.