II Jornada Educació i Societat

8 i 9 de novembre de 2018

Conferència d'Antonio Alcántara. Foto: FEPTS

Els dies 8 i 9 de novembre es van celebrar les II Jornades Educació i Societat sota el lema “Connexions amb l’Art”.

Les activitats van girar al voltant de l'art com eina d'intervenció socioeducativa, tot reunint a professionals, experts i estudiants, per tal d’analitzar de forma oberta les potencialitats de les diferents expressions artístiques, així com compartir experiències i perspectives de l'actual situació en el camp de l'Educació social.

El dijous 8 a la tarda es van realizar visites a diferents espais de la ciutat on s’han fet intervencions artístiques amb el rerafons de la Educació Social.

El dia 9, després de la conferencia inaugural a càrrec de Antonio Alcántara es van realizar un seguit de tallers i relats d’experiències innovadores i molt interessants.

També es van exposar aquells Treballs de fi de Grau d'Educació social de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida amb una vessant innovadora i creativa.

La Jornada es va cloure amb una demostració participativa de dansa urbana que va comptar amb l’entusiasme del públic.