Jornada d'Animació Sociocultural “Volem x on volem”

23 de maig de 2019

Una de les activitats de la jornada

Alumnes del Grau d'Educació Social organitzen la Jornada d'Animació Sociocultural “Volem x on volem”, amb els nens del Centre 0bert Pas a pas, al pati de l’escola Magí Morera al barri de la Mariola. Dijous 23 de maig, de 17 a 20.00 h.

La proposta, com a part de l'assignatura optativa Animació Sociocultural del tercer curs del Grau d’Educació Social, avalua el treball dels estudiants que han hagut d'organitzar i difondre la Jornada Volem x on volem (fins i tot, dissenyar els tríptics informatius).

Els alumnes van preparar una "volta al món" amb visites a països de quatre continents pels nens del Centre Obert Pas a Pas amb edats de 6 a 12 anys.

Els menors van aprendre la coreografia de una “Haka” (ball tradicional de Nova Zelanda); pintar màscares populars de Mèxic; realitzar un ball a càmara lenta guiada per les alumnes de Xina; i per acabar, a Espanya fer una batalla de cançons amb el concurs de “La Voz”.

Tot l'enfoc d'aquesta activitat té com objectiu que els futurs educadors socials realitzin un projecte que combina processos d'aprenentatge i de servei a la comunitat, en el qual els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l'entorn amb l'objectiu de millorar-lo.