Jornada d'acollida 2017/2018

Estudiants nou ingrés i estudiants de mobilitat

El dimarts 12 de setembre va tenir lloc la Jornada d'Acollida per als nous estudiants que realitzaran durant els propers cursos algun dels graus que s'ofereixen a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. Durant tot un mantí, el nou estudiantat va poder conèixer més detalls sobre l'estructura dels graus que estudiaran, la infraestructura dels centres on s'ubicaran els seus estudis, programes d'ajudes, serveis, etc. Amb aquestes jornades, els alumnes han rebut un recolzament necessari a l'inici se la seva estada a la nostra Facultat i que faciliti la seva integració a la Universitat de Lleida.

Aquest mateix dia al matí, la vicedegana d'Internacionalització i Qualitat, Montse Casanovas, i membres del personal d'administració de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social han rebut els estudiants de mobilitat que estudiaran aquest semestre en la facultat provinents de Corea, Bielorússia, Hong Kong, Mèxic, Andorra, Canadà, Chile, Alemanya, Itàlia, Romania, Àustria i Madrid.