Presentació del llibre “Hojarasca en otoño, amapola en primavera, caballos todo el año” de Belén Franquet

hojarasca2
Imatge de la Sala de Juntes de la FEPTS durant la presentació

Gran assistència de públic a la Sala de Juntes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida el passat dia 9 de març en la presentació del llibre “Hojarasca en otoño, amapola en primavera, caballos todo el año” de Belén Franquet Montufo.

En el transcurs de la presentació es va presentar les tasques d'intervenció assistida realitzades per l’equip de la Fundació Manreana amb cavalls des d’una perspectiva global i integral de la persona.  Va ser un espai de diàleg entre mestres, famílies, estudiants i usuaris que va permetre aproximar-nos a les tasques d’intervencions psicoeducatives i a la veu de les famílies que han participat en aquesta praxi.