VII Seminari Internacional Interuniversitari d’Educació Intercultural I Art Africà. Àfrica Jove: art I diàspora

foto09
Exposició "Aprender a ver lo invisible". Foto: FEPTS

El programa ha comptat amb tres ponències:

• De 9.30h a 10.30h, Christian Coffi Hounouvi, professor de la Universitat de Nantes (França) amb una ponència sobre "Art, Resiliència i Rehumanització".
  • De les 11h a les 11.15h. s'ha fet una pausa on s'ha pogut visitar l'exposició d'art tradicional negroafricà "Aprender a ver lo invisible" del professor Alfonso Revilla, amb pastes africanes a càrrec de l'Associació Unim Cultures.
  • A les 11.15h. "Iniciativa de Top Manta", per part de Papalaye Seck.
  • I a partir de les 12.30h. Àlvar Calvet ha presentat "Proposta pràctica. Intervenir el context en el treball artístic"

En total hi ha hagut 90 assistents entre estudiants, professorat i col·lecionistes.

[anar a la galeria d'imatges]