10a edició premi “Maria Antònia Figuerola"

Treballs de recerca històrico-geogràfics amb aplicació didàctica per alumnes de primària, secundària i batxillerat

Informació de l'esdeveniment
Organitza:
Fundació Pedagògica "El Brot"
Contacte:
Telèfon: 93 477 11 95
Email: premimafiguerola@elbrot.es
Inici:
Finalització:

Lloc web de la convocatòria: 10a Edició Maria Antònia Figuerola

Informació bàsica

Finalitats

Impulsar iniciatives que aprofundeixin en el coneixement històric i geogràfic de Catalunya.

Motivar als alumnes d’estudis universitaris a participar en experiències de recerca amb aplicació dins la pràctica educativa.

Obtenir propostes pedagògiques per millorar la qualitat de la didàctica de l’ensenyament de la història i geografia de Catalunya.

Temàtica

És essencial que els treballs aportin aspectes tant històrics com geogràfics de Catalunya. Els participants són lliures d’escollir el període històric al qual van destinats així com l’espai geogràfic al que facin referència. La part de proposta didàctica pot variar en quant als seus destinataris: educació primària, educació secundària obligatòria i batxillerat. També s’acceptaran propostes d’aplicació a més d’un nivell educatiu. Es valorarà positivament la creativitat del treball presentat.

10EdMaF