Premi Santander a Proyectos de Tesis Doctorales sobre el uso de las TIC en la docencia

Maria Carme Peguera Carré ha obtingut el PRIMER ACCÈSSIT

Maria Carme Peguera Carré, investigadora en formació del Programa de Doctorat en Tecnologia Educativa ha obtingut el PRIMER ACCÈSSIT del Premio Santander a Proyectos de Tesis Doctorales sobre el uso de las TIC en la docencia de l'any 2021, amb el projecte de Tesi "Análisis de eventos docentes en prácticas indagadoras para la mejora del desarrollo profesional de los estudiantes del grado de Educación Primaria Dual" i sota la direcció del Dr. Jordi Lluís Coiduras Rodríguez i el Dr. David Aguilar Camaño.

Aquest premi està convocat per la Cátedra Banco de Santander de la Universidad de Zaragoza amb l'objectiu d'impulsar i desenvolupar els estudis sobre les TIC aplicables a la docència.