Desè aniversari del Grau en Educació Primària Dual

Aquesta modalitat va ser pionera en tot l'Estat

Aquest curs es compleix deu anys des que la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball de la Universitat de Lleida van iniciar els estudis del Grau en Educació Primària Dual, concretament el curs 20212-13. Aquesta modalitat va ser pionera en tot l'Estat ja que els alumnes ja podien formar-se dos dies a la setmana en escoles ja des de primer curs, sempre amb la col·laboració dels mestres de les diferents centres que els fan de tutors.

Aquesta modalitat va començar amb una oferta de 40 places en torn de matí, però ja són més de 100 que es distribueixin en dos grups de matí i de tarda, confirmant l'èxit d'aquesta modalitat formativa pels estudis d'educació primària. Aquesta modalitat Dual també va rebre el premi Jaume Vicens Vives l'any 2013 i el premi Batec l'any 2017.

Per conmemorar aquesta efemèride, s'ha renovat el logotip dels estudis del Grau en Primària Dual, afegint la referència a aquesta celebració del desè aniversari tan especial.