Grups interactius: De l’escola a la Universitat

Descarregar Pdf
29_10_24_f1
Foto: FEPTS-UdL

El passat matí del 29 d'octubre a la FEPTS s'han creat espais híbrids d'aprenentatge com a part del programa de "Rutes d'Aprenentatge d'Educació 360" (coordinat per docents del grup de recerca Anàlisi Social i Educativa (gr-ASE) de la Udl, els quals formen part de la Xarxa Territorial d’Educació 360 de Lleida).

S’ha compartit experiències enriquidores entre l'alumnat de primer curs de doble grau d'Educació Infantil i Primària i l'alumnat de cicle superior de l'Escola Pardinyes de Lleida, que forma part de la Xarxa Comunitats d’Aprenentatge de Catalunya. Aquesta acció ha estat impulsada per les professores Àngels Torrelles i Olga Bernad a l’assignatura de «Teoria, història i contextos educatius» junt amb l’equip directiu i personal docent de l’Escola de Pardinyes. Després de la benvinguda a càrrec del degà de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, s’ha dut a terme la implementació de grups interactius, dinamitzats per l'alumnat de la Facultat.

D'altra banda, s'ha realitzat un itinerari participatiu per diferents espais de la UdL com: la visita a obres del Fons d'Art Jesús Mauri (prèvia presentació per part de la secretària acadèmica) i a l’exposició “Creació entre patrons; un context d’aprenentatge”; la sala multisensorial Snoezelen (dirigida per Xavier Ramos) i la biblioteca del campus de Cappont (conduïda per Montse Farré). Agraïm la col·laboració de tot l’alumnat i professionals implicats.