Participació a "Refugi 4.7: Docents per un dret a l’asil amb perspectiva de Gènere"
Descarregar PdfEl dijous 2 de novembre, el Màster de formació de professorat de secundària de la FEPTS ha inaugurat les sessions de formació sobre persones refugiades i com abordar el tema del refugi a les aules d'educació secundària obligatòria en el marc del projecte de cooperació “Refugi 4.7: Docents per un dret a l’asil amb perspectiva de Gènere” on el Màster de secundària de la FEPTS participa juntament amb el Comitè català de l'ACNUR i altres universitats catalanes.
Aquestes sessions compten amb la presència d' Anna Doherty, experta en educació per a la ciutadania global del comitè espanyol de l'ACNUR, així com de la Marina Camargo, refugiada colombiana participant en el projecte Refugi 4.7, que ha compartit la seva història vital amb els docents en formació de la FEPTS. L'objectiu del projecte és elaborar un seguit de recursos didàctics i d'avaluació per a intervencions d'aula al voltant de la temàtica del dret d’asil i de les persones refugiades que es realitzaran durant les pràctiques curriculars del màster.