Premi Internacional Dr. Raúl Edilberto Soria Verdera

16_9_22
Membres del RIIDE Lleida

La Xarxa Internacional de Recerca en Dret Educatiu (RIIDE) d'Espanya ha guanyat el Premi Internacional Dr. Raúl Edilberto Soria Verdera (pioner del Dret Educatiu a Llatinoamèrica), dotat amb 1.000 dòlars americans i un reconeixement escrit a la Delegació Nacional i un altre a cada un dels seus integrants. La RIIDE, amb origen a la Universitat Autònoma de Chiapas (Mèxic), està formada per diferents xarxes nacionals de països iberoamericans, d'Europa i Àsia.

RIIDE Espanya està representada per investigadors de diverses universitats com la Universitat Pontifícia de Salamanca, a la qual pertany el seu president el Dr. Fernando González Alonso i la seva Junta Directiva; la Universitat de Santiago de Compostel·la, CES Don Bosco i la Universitat Complutense de Madrid, la Universitat de Lleida, entre d'altres, agrupades en delegacions sota el paraigua de "RIIDE Espanya Dret Educatiu": RIIDE Madrid, RIIDE Salamanca, RIIDE Santiago de Compostel·la i RIIDE Lleida. El premi és el resultat de la col·laboració i aportacions conjuntes de les quatre delegacions en producció editorial, investigació i formació en àmbits del Dret Educatiu. Destaquem el paper de la Universitat de Lleida ja que RIIDE Lleida està dirigida per la professora Núria Llevot conjuntament amb Olga Bernad, Agustín González i M. Paz López. El Premi serà lliurat el dia 28 d'octubre del present, durant la cloenda del IX Congrés Internacional que la Xarxa celebrarà al Perú.