Professores de la Universitat del País Basc visiten el Grau d'Educació Primària-Dual de la FEPTS-UdL

Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleak bisitan el Grau d'Educació Primària-Dual de la FEPTS-UdL

Del dimarts 14 al divendres 17 de novembre de 2023, la Vicedegana de Pràcticum i TFG, Itziar Iriondo, i una professora del Departament de Didàctica de la Llengua anglesa, Miren Itziar Elorza, de la Facultat d'Educació, Filosofia i Antropologia de la Universitat del País Basc a Donosti, van visitar la FEPTS de la UdL per conèixer de ben a prop la implementació del Grau d’Educació Primària-Dual. L'interès ve donat perquè en en breu s’iniciarà una modalitat d'alternança en la menció de llengua estrangera anglesa - a la seva Euskal Herriko Unibertsitatea.

Durant la seva estada van assistir a la reunió de la Comissió Mixta, on són representats tots els agents que participen en el Grau d’Educació Primària dual a la nostra Facultat - deganat, professorat, estudiants i Departament d’Educació -, també en diferents reunions amb professorat per conèixer el disseny de les activitats formatives integradores (AFIS) i en un seminari sobre eines d’observació. En el programa de la seva visita vam reunir-nos amb escoles de 1r curs - escola Alba i escola Frederic Godàs - i de 2n curs - ZER El Jonc i ZER El Montsec - on ens van rebre i van tenir l’ocasió de conèixer l’experiència de la formació dual des de l’opinió de l’alumnat d’Educació Primària i dels docents.

A totes les escoles que han participat, a l’alumnat i professorat, els volem expressar el nostre agraïment una vegada més. També a les professores de la Universitat del País Basc, perquè la seva visita va propiciar uns moments ben interessants d’intercanvi i reflexió sobre l’experiència particular del Grau d’Educació Primària-Dual a la Universitat de Lleida.