Roda de cantautors al jardins de la FEPTS

dins de la temporada musical de la UdL

foto1
Els artistes participants. Foto: FEPTS-UdL

Més de 150 persones es van apropar el passar 23 de maig als jardins de la FEPTS per a gaudir del concert de la facultat en el marc de la Temporada Musical de la UdL. Hi va actuar estudiantat de la nostra facultat: Paula Lozano Milara, Mariona Xirgu Costa i Elena Martínez Antolin. El recital el van organitzar conjuntament la unitat de Cultura, la FEPTS i el Consell de l'Estudiantat de la UdL, que es va encarregar del servei de barra.

"Totes les artistes són estudiants de la FEPTS amb carrera musical", destaca el degà de la Facultat, David Aguilar. Paula Lozano, estudiant de segon curs del grau en Educació Primària Dual, interpretà música pop-indie. Guanyadora de la tercera edició del concurs Objectiu Paki (2023), de la Xarxa de Comunicació Local, ha gravat diversos singles i ha aparegut en altres programes de televisió, com El Hormiguero (Antena 3). Mariona Xirgu, alumna de primer del mateix grau, interpretà diferents estils musicals acompanyada a la guitarra per Mikel García de Galdeano. La seua companya Elena Martínez se centra en la música urbana fusionada amb diversos estils.

El concert va tenir una durada de 90 minuts. Ha estat el colofó d'un cicle que es va iniciar el passat mes de novembre amb l'actuació del duet folk Lauzeta i que ha inclòs un total de set ofertes musicals gratuïtes.

Texte i notícia original: Oficina de Premsa-UdL