Visita de la Dra. Sandra Saúde

Professora i investigadora de l'Institut Politècnic de Beja, Portugal

Aquesta setmana, hem tingut l'honor de rebre la visita de la Dra. Sandra Saúde, professora i investigadora de l'Institut Politècnic de Beja, Portugal. La Dra. Saúde, formada en sociologia, està especialitzada en sociologia de les organitzacions i desenvolupament local, i és reconeguda per la seva expertesa en metodologia de recerca qualitativa.

Durant la seva visita, hem pogut aprofundir en el coneixement de la institució on treballa i hem explorat diverses propostes de col·laboració per al futur més immediat. Ens sentim privilegiats de poder establir vincles amb professionals de tan alt nivell i esperem amb entusiasme les oportunitats de treball conjunt que sorgeixin d'aquesta col·laboració.