Visita institucional membres de la trobada internacional REDE TISSE territoris intel·ligents i sostenibles

Visita institucional de membres provinents de Brasil (Universitat federal Rio Grande del Norte, Institut Metrópole digital i regidories d'educació de dos municipis de Brasil) a la trobada internacional de la REDE TISSE territoris intel·ligents i sostenibles, que es celebra a Andorra i de la qual el GESEC (Grup d’Estudis Societat, Salut, Educació i Cultura de la UdL) en forma part.

Aquesta trobada a Andorra es celebrarà presencialment els dies 17 i 18 de novembre, i s'intercanviaran experiències, espais de col·laboració i investigació conjunts, fruit de la col·laboració que també es manté amb l'Institut d'Estudis Socials-Centre de Recursos Sociològics d'Andorra. El professor Fidel Molina fa la conferència inaugural i la professora Maricel Oró presenta els projectes finançats per Ministeri sobre envelliment actiu, treballats per investigadors del mateix GESEC.