XXVII Jornades d’Escola Rural en la Formació Inicial de Mestres de Catalunya

Realitzades a Manresa els dies 4 i 5 de març de 2024

Les professores Núria Llevot i Olga Bernad conjuntament amb 30 alumnes de la FEPTS (dels Graus d’Educació Social, Educació infantil -Gestions Creatives, i Educació Primària -Dual) han assistit a les XXVII Jornades d’Escola Rural en la Formació Inicial de Mestres de Catalunya. Trobada que, enguany, s’ha realitzat a Manresa els dies 4 i 5 de març de 2024 amb l’eix central “L’escola rural, vincle amb l’entorn”; participant professorat i alumnat de les Facultats d’Educació de totes les universitats catalanes.

Conversa a dos sobre l’escola rural en el dia a dia. Val a dir que, els alumnes de Lleida han presentat comunicacions sobre la seva experiència i reflexions. A més s’han visitat escoles, grans i petites, totes públiques, totes de poble i totes multigrau. En aquesta edició, sis equips de mestres de diferents escoles i ZER han vingut a mostrar-nos la seva feina quotidiana: tasques d’alumnes, reflexions, activitats, mirades...i s’ha pogut visitar el Lab-0-6: idees científiques, ciència i joc, experimentació... acabant amb la música, la dansa i l’entorn per part de l’Esbart Dansaire Manresà!