IV Seminari d'educació intercultural i art africà

2 de maig de 2018

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Juntes de la FEPTS
Preu:
L'acte és obert a tothom i gratuït
Inici:
Inscripció

Es lliurarà certificat d'assistència si s'ha fet inscripció prèvia (3 euros).

Inscripcions en línia fins al dia 30 d’abril: http://carboncopy.udl.es/gcursosext/redirect.jsp?seccio=1617O8

Certificat: es podrà recollir del 14 al 31 de maig a la Secretaria del Departament de Didàctiques Específiques.

Consulteu el PROGRAMA complet

PROGRAMA

9.30h Acte inaugural. Roberto Fernández (Rector de la Universitat de Lleida), Carles Alsinet (Degà de la FEPTS) i Núria Llevot (Professora de la FEPTS i membre de l'equip de recerca GR-ASE).

10.00h El valor de la música africana com a transmissora de coneixement, Isabela de Aranzadi (Universitat Autònoma de Madrid).

11.00h L'art africà a través d'un col·leccionista, Juan José Martín Andreu (Director d'EntrelazArte, Madrid).

11:45h Pausa. Visita a l'exposició Una mica d'Àfrica a través de l'art. Degustació de te i pastes africanes.

12:15h Projectes educatius a través de l'art negroafricà, Alfonso Revilla (Universitat de Saragossa).

13:15h Acte de cloenda. Música, Il·lustració, Poemes i Llegendes (a càrrec d'alumnat de la FEPTS).

2_5_18