Convocatòria per al desenvolupament de seminaris teoricopràctics en el marc de l'EEES - CURS 2021 - 2022
OBJECTIU
Aquest curs 21/22 els seminaris teòric-pràctics s’organitzaran per graus a fi que ajudin a la creació d’un espai de trobada entre els alumnes dels graus i una formació integradora, convidant a professionals i experts en les matèries dels graus.
L’activitat es podrà fer en format presencial o virtual, en funció del nombre d’estudiants previstos que participin en l’activitat. En el cas que siguin activitats virtuals caldrà que hi participin un mínim de dos grups classe.
L’organització del seminari, tant sigui presencial (cerca d’espais) com virtual, va a càrrec del solꞏlicitant.
Tindrem en compte com a graus de la facultat els següents:
- Grau Educació Infantil (tarda)
- Grau Educació Infantil (gestions creatives)
- Grau Educació Primària (Dual matí)
- Grau Educació Primària (Dual tarda)
- Grau Educació Primària (Bilingüe)
- Doble Grau Educació Infantil-Primària
- Doble Grau Primària-CAFE
- Grau Educació Social
- Grau Treball Social
- Grau Psicologia
SOL·LICITANTS
Poden demanar l'ajut tot el professorat adscrit a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. Les solꞏlicituds han d'indicar les assignatures a les quals va dirigit el seminari, així com el corresponent professor o professora responsable.
És requisit que la colꞏlaboració sigui realitzada per professorat/professionals externs que no imparteixin docència en el Grau en el que s'impartirà el seminari teoricopràctic, que pugui aportar una mirada complementària als continguts i competències de cada grau.
Cada professor/a només pot participar en una solꞏlicitud.
IMPORT
La dotació econòmica de la convocatòria és de 6.000 €.Es donarà un màxim de tres seminaris per grau. Cada un d’aquests ajuts tindrà una adjudicació màxima de 200 euros en concepte de participació (i conceptes de viatge).
PERÍODE D'EXECUCIÓ
Durant el curs 2021-22.
La duració d'un seminari teoricopràctic s'estableix entre una i dues hores. L'horari en que es desenvoluparà el seminari haurà de coincidir amb l'horari d'alguna de les assignatures implicades (en el cas que els alumnes implicats coincideixin) o en horari alternatiu que no interfereixi amb la docència reglada de l'estudiantat (en el cas que els alumnes no coincideixin).
L'horari alternatiu recomanat és la franja horària dels dimecres de 13h a 15h.
CRITERI D'AVALUACIÓ DE LES PROPOSTES
- Accions que promoguin el treball col·laboratiu entre l'estudiant del mateix grau.
- Accions transversals i/o interdisciplinars.
- Accions que aglutinin un mínim de tres. Es valorarà que el nombre d'assignatures sigui superior a tres.
DOCUMENTACIÓ
Les solꞏlicituds s’han de presentar com a “Instància genèrica” -identificant-vos com a usuari i contrasenya UdL- en el Registre electrònic de la UdL, sens perjudici de qualsevol altre mitjà dels previstos en l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment comú de les administracions públiques.
Les solꞏlicituds s'han de presentar d'acord amb l'imprès normalitzat disponible a la pàgina web de la FEPTS.
TERMINIS
Presentació de solꞏlicituds: del 10 de setembre al 24 de setembre 2021
Resolució provisional: 6 d’octubre de 2021
Resolució definitiva i comunicació dels ajuts: 13 d'octubre 2021
Aquesta convocatòria i la seva resolució es farà pública a la pàgina web de la FEPTS.
La comissió d'estudis de grau d’acord amb els criteris de la convocatòria valorarà i resoldrà les solꞏlicituds presentades.