Seminari “Feminismes, identitats i drets col·lectius”

Seminari obert

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
Web:
Inici:
30_5_17

El dimarts 30 de maig i el dijous 1 de juny tindrà lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida el seminari “Feminismes, identitats i drets col·lectius” que organitza el GECIEC (UdL) i el CIEMEN en col·laboració amb el grup de Recerca GRASE. Un seminari obert a tots els públics que pretén aproximar-nos al marc conceptual de la relació entre identitats i feminismes i el debat polític sobre drets col·lectius i feminismes.

El seminari serà impartit per tres investigadores de l’àmbit dels estudis de gènere, la doctora Maria Rodó (UAB), Gunes Ozturk (UdL) i Berivan Sarikaya (Universitat de Toronto, Canadà), amb la introducció d’Alanur Cavlin (Universitat d’Hacettepe, Turquia) per a la segona sessió. Ens plau especialment comptar amb la professora visitant Berivan Sarikaya, per conèixer el projecte de recerca sobre el que treballa: la qüestió de la generació del subjecte polític del moviment de les dones kurdes i la seva importància en la transformació de la historiografia del moviment, en el moment que diverses activistes entren a la presó després del cop d’estat.

El seminari està programat en dues sessions de 3 hores el dia 30 de maig, de 17 a 20.00 amb pausa intermitja a l’aula 1.02 de la FEPTS, i de 4 hores el dia 1 de juny, també amb pausa intermitja de 16 a 20.00 a l’aula 1.08 de la FEPTS.

El seminari és gratuït prèvia inscripció enviant un correu electrònic amb les vostres dades a: mlladonosa@geosoc.udl.cat