Com serà el nou curs a la FEPTS?

Principals mesures d'adaptació de la docència

El curs escolar 2020-21 serà excepcional: serà el primer derivat de la crisi sanitària SARS-CoV-2. Implicarà la tornada a les aules de l’estudiantat i professorat, després de gairebé mig any tancades. Reprendrem l’activitat lectiva presencial.

A continuació us presentarem les principals mesures d’adaptació de la docència per tal d'ajustar-nos a la situació actual derivada de l’alerta sanitària. No oblideu que la situació sanitària és canviant i, per tant, aquestes mesures poden patir modificacions o reajustaments a l’inici del curs 2020-21:

• La majoria de la docència serà mixta: una part en format on-line i l’altra en format presencial.
  • Algunes assignatures seran totalment en modalitat on line.
  • S’organitzaran grups presencials més petits, per respectar les distàncies de seguretat de 1,5 m.
  • Els horaris s'han preparat per a que les activitats presencials estiguin agrupades en els mateixos dies (2/3 dies a la setmana). La resta de dies es faran en modalitat on-line. Es publicaran a la web com cada any.
  • Les sessions presencials d'assignatures d'un mateix grup, es faran en la mateixa aula durant tot el dia, (sempre que sigui possible).
  • Es potenciarà l'avaluació contínua.
  • Els exàmens seran presencials.
  • Cal respectar les mesures de protecció individual: mascaretes, respectar les distàncies socials i higiene de mans.
  • A la FEPTS trobareu indicacions per moure's dintre dels edificis

Així mateix volem recordar algunes dates importants per a l’inici del pròxim curs 2020-21:

Dates importants:

• 21 de setembre: Inici oficial del curs 2020-21. Inici de les classes (excepte 1r curs).
  • 24 i 25 de setembre: Jornada d'acollida al nou estudiantat.
  • 30 de setembre: Inici classes estudiants de 1r curs de graus i dobles graus.