Eduardo Blanco, guardonat amb una de les mencions d'excel·lència a l'activitat docent de la UdL

blanco1
El professor Eduardo Blanco. Foto: FEPTS

La Universitat de Lleida (UdL) ha atorgat una de les dues mencions d'excel·lència docent 2019 al professor Eduardo Blanco Calvo, de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. D'aquesta manera, reconeix al professorat que assoleix els màxims resultats en tots els criteris recollits en el Manual d'avaluació de l'activitat docent. L'actual situació sanitària ha impossibilitat enguany el lliurament presencial dels guardons, que la UdL entrega des de l'any 2007.

Blanco és professor del departament de Psicologia i investigador del grup de Neurocognició, psicobiologia de la personalitat i genètica de la conducta de la UdL i l’IRBLleida. Les seues línies de recerca se centren en la neurobiologia de l'addicció, la neurocognició i la psicobiologia de la personalitat i les bases biològiques de la personalitat i dels seus trastorns.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: La UdL reconeix l'excel·lència dels professors Eduardo Blanco i Gabriel Pérez