El Grau en Educació Primària, en modalitat DUAL o BILINGÜE

A partir del curs 2020/2021

A partir del curs 2020/2021 el Grau en Educació Primària impartit per la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida es podrà cursar en dues modalitats: dual o bilingüe.

La modalitat DUAL es cursarà en torn de matí i també en torn de tarda, mentre que la modalitat BILINGÜE es pot cursar només al matí.

La modalitat DUAL combina, des de l’inici, dos escenaris formatius : una Escola d’Educació Primària i la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social. L'estudiant és un aprenent en l’entorn professional on s’exerceix la professió per la qual es forma i prepara amb contacte directe amb l’alumnat i les/els docents del centre educatiu.

La modalitat BILINGÜE, en el seu cas, es basa en el seu ensenyament progressiu i intensificat de la llengua anglesa i la seva didàctica.

Podeu trobar tota la informació d'aquest Grau a la pàgina web: http://www.educacionprimaria.udl.cat/ca/index.html