Entrega de premis del XIV Concurs de Fotografia "Mirades Pedagògiques"

Dijous 19 d'abril es van entregar els premis del XIV Concurs de Fotografia "Mirades pedagògiques" organitzat per la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social FEPTS de la Universitat de Lleida. El tema de la convocatòria d'enguany era INFÀNCIES i el concurs proposava la producció d'imatges d'infantesa, en plural.

El jurat del concurs ha estat format per Albert Bayona (artista visual i professor de l'EAM), Jordi Coiduras (professor de Tecnologies Educatives de la FEPTS), David Aguilar (membre de l'equip de Deganat i professor de la FEPTS) i Laura Fernández (becaria predoctoral de la FEPTS).

Els premis otorgats han estat:

PREMI MODALITAT FOTOGRAFIA

Marta Carrasco Garcia (alumna d'Educació Infantil) amb la fotografia Jo

PREMI MODALITAT AUDIOVISUAL

Judith Blanco, Alba Melero, Judit Querol, Sergi Solà i Laura Torné (Projectes d’Arts Visuals, optativa de la FEPTS) amb el vídeo (Des)conegut