La Càtedra DOTS-UdL presenta el projecte 10 MESOS, 10 REPTES.

La Càtedra de de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables (DOTS-UdL) presenta el projecte 10 MESOS, 10 REPTES.
Aquest projecte pretén reflexionar i construir coneixement entre la comunitat educativa de la FEPTS sobre 10  temes /reptes (un per cada mes del curs acadèmic) per a la promoció de la salut entre els joves i els escolars.

En forma d’infografies es presentaran claus a tenir en compte per part dels futurs/es mestres, psicopedagogs/es, psicòlegs /gues, educadors/es socials, treballadors/es socials, etc., a l’hora de dur a terme la professió i generar entorns saludables i de benestar.

Així, durant aquest curs escolar, la segona quinzena de cada mes, es facilitarà una infografia dedicada a un tema específic que implica de forma intrínseca a tota la comunitat educativa. De cada tema es donaran una sèrie de consells senzills de seguir, útils i funcionals per mantenir un estil de vida saludable, empoderant a la comunitat en la promoció de la seva salut.