Sortida a la "Vinya dels artistes"

Els dies 7 i 8 de juny, 110 estudiants de 3r curs del Grau d'Educació Infantil i del Doble Grau d'Educació Infantil i Educació Primària de la FEPTS, acompanyats dels 3 professors de l'assignatura "Projectes Artístics Integrats", van canviar les aules de la facultat per un espai molt motivador, on es respirava art al mig de la natura, "la Vinya dels Artistes" a la Pobla de Cérvoles.

Sara, propietària de la vinya, ens dóna la benvinguda.

Les creacions elaborades al llarg del curs, aquesta vegada, no es van exposar en una aula universitària, van prendre la Sala d'Actes del municipi, els estudiants van anar presentant públicament les seves obres, on  les imatges visuals, la música i l'expressió corporal s'entrellaçaven, donant lloc a produccions en què els estudiants manifestaven les seves habilitats artístiques.

Els participants van destacar també la possibilitat que aquesta activitat va oferir per compartir coneixements i vivències amb companys i companyes de la facultat amb qui fins aleshores encara no havien coincidit.

”Cap de bou” de Joan Brosa.