Ciclo de conferencias sobre derechos sociales

Materia transversal

cicle_conferencies_es_22_banner

En el marco de las Conferencias que promueve DIXIT Centro de Documentación de Servicios Sociales del Departamento de Derechos Sociales de la Generalitat de Catalunya, la Facultad de Educación, Psicología y Trabajo Social de la Universidad de Lleida ofrece el curso de materia transversal ‘Ciclo de Conferencias sobre derechos sociales’.

Esta iniciativa tiene como objetivo potenciar la difusión, el intercambio y la generación de conocimiento en el ámbito de los servicios sociales y los derechos sociales; fomentar la transmisión de conocimiento y la igualdad de oportunidades entre el alumnado, así como promover la creación y favorecer canales de participación y debate sobre temas sociales.

Destinatarios
El ‘Ciclo de Conferencias sobre derechos sociales’ va dirigido a todas las alumnas y alumnos de la Universidad de Lleida interesadas/os en la temática.

Lugar de celebración
Sala de Juntas de la Facultad de Educación, Psicología y Trabajo Social de la Universidad de Lleida

fepts.secretariacentre@udl.cat

Organiza

• DIXIT Centro de Documentación de Servicios Sociales del Departamento de Derechos Sociales de la Generalitat de Catalunya.
  • Facultad de Educación, Psicología y Trabajo Social de la Universidad de Lleida.

Edición actual

II Cicle de conferències sobre Drets Socials

Inscripcions:

• Modalitat gratuïta: Modalitat oberta a tot el públic interessat en assistir a la jornada (professionals, alumnes i professorat).
  • Modalitat de pagament (Matèria Transversal): Modalitat destinada als i les alumnes de la UdL que vulguin optar al reconeixement de 2 crèdits de matèria transversal ECTS. Per obtenir el reconeixement de 2 crèdits de Matèria Transversal es requereix l'assistència i la presentació d'un resum d'almenys cinc conferències del cicle.

Per aquesta modalitat es necessària la inscripció a través de la Seu electrònica (https://seuelectronica.udl.cat/pagaments.php) clicant a "Congressos i jornades" fins el divendres 6 d'octubre de 2023.

Per la modalitat de matèria transversal, pagament de 36,92€.

Qualsevol persona amb algun tipus de descompte (familia nombrosa, etc.) cal posar-se en contacte amb la secretaria del centre abans de formalitzar la inscripció.

Assitència a les conferències

Independentment de la modalitat, per les totes les conferències presencials i virtuals es necessari el registre previ per controlar l’assistència a les conferències a través de l’enllaç de cada jornada (veure programa). Aquest registre es realitza a través de la pàgina web del Departament de Drets Socials.

Programa:

Data Títol Ponent Hora/lloc Enllaços
6 d'octubre El model Planeth Youth de prevenció comunitària del consum de drogues entre adolescents: l'aplicació a la ciutat de Lleida Patricia Ros, Luisa Conejos i Marta Escolà 12:00h. Sala de Juntes

Gravació

20 d'octubre La integració de les tecnologies digitals en la criança dels infants des d'una perspectiva de parentalitat positiva Eduard Vaquero 12:00h. Sala de Juntes

Gravació

3 de novembre Tècniques d'observació per millorar l'atenció a persones amb dificultats cognitives en entorns institucionals Josep Vila i Elena Fernández 12:00h. Virtual

Gravació

10 de novembre Masoveria urbana contra l'exclusió social: la cooperativa Obrint Portes Èric Morros 12:00h. Sala de juntes

Gravació

1 de desembre El projecte pilot Avenir, un futur als Pirineus per a joves migrats sols Violeta Quiroga, Maria Helena Vicente i Moha Azzousi 12:00h. Sala de juntes

Gravació